Az online reklámok elvitathatatlan érdemei és jelentősége mellett napjainkban már hajlamosak vagyunk
megfeledkezni a nyomtatásban megjelenő hirdetési felületek hatékonyságáról. Sok cég egyszerűen már nem
is számol az újságokban egykor oly népszerű, klasszikus apróhirdetésekkel.
Ehhez képest a Inter HR Magyarország Kft. más elven működik, hiszen valljuk: minden 21. századi technika ellenére
Magyarországon széles társadalmi réteget takar azok közössége, akik nem napi szintű Internet
felhasználók. Róluk azonban, mint potenciális fogyasztóról, hiba lenne lemondani. Éppen ebből a
megfontolásból – a banner-hirdetéseken túl – nyomtatásban, AllMix néven havonta megjelenő
Úgy véljük, az online és az offline hirdetések ilyesfajta kombinációja növeli a célközönség elérésének,
így a hirdetés hatékonyságának, illetve a költségek megtérülésének valószínűségét is.